“Leren”
We analyseren welke obstakels een goede samenwerking in de weg staan;
- we gaan na waar waarde weglekt, hoeveel en waarom?
- We stellen vast hoe de obstakels kunnen worden weggehaald
- We rekenen: steeds blijkt een positieve businesscase
“Doen”
In de ‘koppelzone’ maken we praktische afspraken over waardevolle verbindingen vanuit de simpele vraag: ‘hoe gaan we met elkaar om?’
- Vanuit drie aspecten: normatief, procedureel, technisch
- En op drie niveaus: praktijkexperts, managers, bestuurders. Vanuit drie aspecten: normatief, procedureel, technisch
- En op drie niveaus: praktijkexperts, managers, bestuurders
“Delen”
Wat werkt en wat niet werkt stellen we beschikbaar in een kennisbank:
- Bottom-up oplossingen worden vaker gebruikt, daar waar het uitkomt
- Delen wat al geleerd is: niet iedereen dezelfde, maar juist iedereen zijn eigen leercurve. Een ‘turbo op het leren, dus’.
- Oplossingen die iedereen gebruikt worden standaarden, tot ze worden ingewisseld voor betere.